Reparatieverzoek

Is er iets stuk in de woning? Moet er iets gerepareerd worden? U kunt snel en gemakkelijk een reparatieverzoek indienen. Dat kan zowel als u inlogt maar ook direct via onderstaand formulier.

Noodgeval of calamiteit

Is er sprake van een noodgeval of calamiteit wat niet tot de volgende werkdag kan wachten? Bel direct onze servicelijn: (0493) 327 327, deze is 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar.

Voordat u een reparatieverzoek indient:

  • In het onderhouds ABC ziet u direct of u zelf iets moet repareren of vervangen en dus de kosten voor eigen rekening zijn, of dat Bergopwaarts dat doet. Zie hier het Onderhouds ABC.
  • Bergopwaarts voert geen onderhoud uit aan zelf aangebrachte voorzieningen. Dit geldt ook voor overgenomen aanpassingen in de woning.
  • Reparaties worden door Bergopwaarts uitgevoerd wanneer er sprake is van slijtage door normaal gebruik. Bij vernieling, verlies of onoplettendheid zijn de kosten voor de huurder.
  • Schade door inbraak? Doet u dan direct aangifte bij de politie. De reparatie kan alleen na het overleggen van een proces verbaal in behandeling worden genomen.
  • Wilt u een melding maken over uw Centrale verwarming, achterpadverlichting, glasschade of riolering? Neem dan rechtstreeks contact op met onderstaande leveranciers. 
Achterpadverlichting
CV onderhoud en storing
Riolering
Glasschade of ruitbreuk

Reparatieverzoek melden

Uw gegevens
Wat is er defect in uw woning?










Onderhouds ABC

Lees verder

Complexinformatie

In een aantal van onze wooncomplexen zijn bijzondere voorwaarden van toepassing. We hebben deze complexen voor u op een rijtje gezet op de pagina complexinformatie.

Lees verder