Nieuws

usp.jpg
Tevredenheidsonderzoek

13 juli 2017

Bent u huurder van Bergopwaarts? Dan is de kans groot dat wij u benaderen met de vraag om uw mening te geven over onder andere de kwaliteit van uw woning en van uw buurt.

Lees verder
Medewerkers de wijk in.jpg
Herkenbaar in de wijk

11 juli 2017

Wij zijn voortaan herkenbaar aan het werk in de wijk! U herkent ons aan de jas, met daarop het nieuwe Bergopwaarts logo. Heeft u een vraag, aarzel dan niet om ons aan te spreken.

Lees verder
Heuvel pleintje nwsbr 7 2017

Achter het appartementencomplex op de Heuvel in Deurne bevindt zich, tussen grote groene bomen, een verrassend rustig en gezellig binnenpleintje. Tenminste, nu wel. Tot een paar maanden geleden was dat nog heel anders.

Lees verder
Bertha_en_Gradje_vanMoorsel.jpg

Een aantal woningen van Bergopwaarts wijzen we met voorrang toe aan doorstromers. Als zij verhuizen, kunnen meer mensen een volgende stap zetten in hun wooncarrière. Als een huurder een woning achterlaat, ontstaat er ruimte voor anderen, bijvoorbeeld voor starters.

Lees verder
voor_na.jpg

Iemand moet een poos geleden gedacht hebben dat het terrein met parkeerplaatsen achter de Houtstraat in Asten een vuilstortplaats was, want hij of zij dumpte er het nodige afval. Het was een doorn in het oog van de buurtbewoners, die dan ook aanklopten bij Bergopwaarts om hiervoor aandacht te vragen.

Lees verder
klantenpanel_juni_2017.jpg

U kunt steeds meer zaken digitaal regelen bij Bergopwaarts. Op onze website vindt u informatie en formulieren. Tóch blijven voor de klant soms vragen onbeantwoord. Op welke punten kan het beter? In het klantenpanel digitale dienstverlening gingen we in gesprek met klanten.

Lees verder
Betsie en Jan Weerts.jpg

Triple glas houdt de warmte in huis. Is dat hartje zomer nu wel zo handig? Zeker wel, weet Jan Weerts inmiddels: “De warmte blijft óók buiten. Voor het eerst sinds de oplevering van de duurzame woning Futurum past Bergopwaarts triple glas toe in bestaande woningen.

Lees verder
De Zevensprong.jpg

Thuishuis de Zevensprong, het eerste huis voor alleenstaande 55-plussers in Nederland, bestaat vijf jaar! De naam De Zevensprong prijkt nu op het huis aan de Molenstraat in Deurne. Een cadeau van Bergopwaarts aan de bewoners. Meer weten over dit bijzondere huis? Ga naar: www.thuishuisdezevensprong.nl

Lees verder
Reparatie
Reparatieverzoek?

29 juni 2017

Dat kan eenvoudig via onze website: Reparatieverzoek melden. Hier kunt u 24/7 een reparatieverzoek indienen. Toch liever telefonisch? In de zomermaanden, van 1 juli tot 1 september 2017, kunt u op werkdagen tussen 9:00 – 10:00 uur uw reparatieverzoek doorgeven via de servicelijn: 0493-327 327. Buiten deze uren is de servicelijn uiteraard bereikbaar voor noodgevallen en calamiteiten.

Lees verder
Jaarverslag 2016.jpg
Samen staan we sterk

20 juni 2017

Met het jaarverslag 2016 laten wij u graag zien welke activiteiten wij in 2016 ondernomen hebben. Ook geven we inzicht in onze prestaties. Zo krijgt u een goed beeld van de resultaten ten aanzien van de koers die Bergopwaarts vaart. Wij wensen u veel leesplezier!

Lees verder
sleutel.jpg

Vanaf 1 juni 2017 hebben huurders van Bergopwaarts voorrang op een Bergopwaarts koopwoning. Onze verkoopwoningen gaan dus niet meer direct de vrije markt op. Als huurder krijgt u als eerste de kans om een woning van Bergopwaarts te kopen.

Lees verder
wooniezie.jpg

Op zoek naar een huurwoning in Helmond? LET OP: met ingang van 1 juni 2017 worden alle woningen van Bergopwaarts in Helmond alléén via Wooniezie aangeboden.

Lees verder
Wat maakten we waar in 2016
Wat maakten we waar in 2016

12 januari 2017

In 2016 hebben we hard gewerkt om onze dienstverlening nog beter af te stemmen op de wensen van onze huurders. Ook hebben we veel aandacht besteed aan onderhoud en samenwerkings- en leefbaarheidsprojecten. De toestroom van vluchtelingen en de versnelde huisvesting van vergunninghouders heeft onverwachts een grote rol gespeeld.

Lees verder
verhuizen
Reageert u op woningaanbod?

03 januari 2017

Voorkom teleurstellingen! Belangrijk is dat uw inschrijving altijd actueel is. Is dit niet het geval, dan maakt u mogelijk geen kans op een woning. Controleer daarom uw inschrijving goed! Kijk hiervoor uw contactgegevens, gezins­samen­stelling, woonsituatie en inkomen na via inloggen.bergopwaarts.nl.

Lees verder
geld

Huurders die nog met een acceptgirokaart betaalden, hebben een brief ontvangen dat deze vorm van betalen per 1 januari 2017 is vervallen. De huur betalen kan via automatische incasso, IDEAL of via een bankoverschrijving. Zie ook onze pagina huur betalen over de mogelijkheden tot betaling.

Lees verder