Tevredenheidsonderzoek

Wij willen graag uw mening weten over onder andere de kwaliteit van uw woning en van uw buurt. Hiervoor kan het zijn dat wij u benaderen met een korte vragenlijst. Ook indien u recent een reparatieverzoek bij Bergopwaarts heeft ingediend of bent verhuisd naar of uit een woning van Bergopwaarts, kunt u benaderd worden om een paar korte vragen te beantwoorden over de dienstverlening hiervan.

Maandelijks

Het onderzoek laten wij maandelijks uitvoeren. Als in uw woning een aantal reparaties zijn uitgevoerd, kan het dus zijn dat u voor elke reparatie apart benaderd wordt om uw mening te geven over de dienstverlening ervan.

Het marktonderzoekbureau UPS benadert u per e-mail of telefonisch 
Het onderzoek laten wij uitvoeren door het marktonderzoekbureau USP Marketing Consultancy uit Rotterdam. Zij stellen zich ook als zodanig voor, in opdracht van Bergopwaarts. U wordt per e-mail of telefonisch benaderd.

Beltijden
De beltijden zijn maandag t/m vrijdag tussen 9.30 en 21.15 uur. Op zaterdag is dit tussen 10.00 en 19.00 uur.

Waarom dit onderzoek 
Door het onderzoek krijgen wij tips en tops die wij inzetten om onze dienstverlening nog beter bij u te laten aansluiten. Hoe meer klanten de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn. De persoonlijke gegevens worden nooit doorgespeeld aan derden!

Wij hopen dat u meewerkt aan dit onderzoek.

Aedes-benchmark

Een deel van de resultaten wordt gebruikt voor de Aedes-benchmark. De branchevereniging van corporaties, Aedes, startte in 2014 met de benchmark om woningcorporaties aanknopingspunten te bieden om hun prestaties te verbeteren en te leren van elkaar. Ook vergroot de benchmark de transparantie van de individuele woningcorporaties en de hele sector. Lees hier de resultaten van de Aedes-Benchmark 2017. 

Vragen
Heeft u vragen over dit onderzoek? Neem dan contact op met Jan Arts van Bergopwaarts via e-mailadres j.arts@bow.nl of via telefoonnummer (0493) 327 348.