Nieuwe website en huurdersapp: makkelijk en persoonlijk

Eind dit jaar stappen we over op een nieuwe website én een handige app voor huurders. Zo maken we het makkelijker om online je woonzaken te regelen, waar en wanneer het jou uitkomt.

De nieuwe website is overzichtelijker en nog beter te gebruiken op je telefoon of tablet. Ook voldoet hij straks aan de nieuwste regels voor toegankelijkheid. Dat betekent: duidelijk taalgebruik, slimme techniek en informatie die voor iedereen goed te lezen en te vinden is.

Juiste informatie De app is speciaal voor jou als huurder. Je ziet straks informatie die past bij jouw woning. Denk aan een bericht over liftonderhoud of het indienen van een huuropzegging of een reparatieverzoek. Het kost je straks dus minder zoekwerk en je krijgt sneller antwoord op je vragen.

Ook achter de schermen verandert er veel. Neem je contact opneemt via de app, telefoon of e-mail. Dan wordt dat automatisch vastgelegd in een nieuw systeem voor klantcontactregistratie. Zo komt je bericht sneller bij de juiste persoon terecht. Onze medewerkers gebruiken daarbij een nieuwe kennisbank. In deze digitale kennisbank staan veelgestelde vragen en antwoorden in. Zo krijg je sneller en duidelijker antwoord.

Slimme techniek en persoonlijke aandacht Met deze stap maken we onze digitale dienstverlening toekomstbestendig. Zodat jij kunt rekenen op heldere informatie, snelle service en antwoorden die passen bij jouw woning en situatie. Kortom: we gebruiken moderne technologie om het jou makkelijker te maken.

Later dit jaar hoor je meer over wanneer je de app kunt downloaden en de nieuwe website online gaat.


Dit artikel is onderdeel van
de nieuwsbrief oktober 2025.
Klik hier om de digitale nieuwsbrief te lezen.