Direct zelf regelen
Wist je dat je bij veel storingen direct zelf contact moet opnemen met de juiste aannemer of dienstverlener? Dat scheelt tijd! Bekijk hieronder welke bedrijven je bij welke storingen zelf belt.
Wat doen wij en wat doe je zelf
In ons ‘OnderhoudsABC’ lees je voor welke reparaties je zelf verantwoordelijk bent en welke reparaties wij uitvoeren. Handig om dit goed door te lezen voordat je een reparatieverzoek indient. Zo weet je precies waar je aan toe bent.
Reparatieverzoek doorgeven
Meld je reparatieverzoek eenvoudig via het huurdersportaal. Samen met onze vaste aannemers zorgen we ervoor dat het snel en vakkundig wordt opgelost.
Spoed of een noodgeval buiten kantoortijden
Is er een situatie die echt niet kan wachten tot de volgende werkdag, zoals een ernstige storing of schade? Meld het direct. Voor spoedeisende reparaties zijn we 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via 0493 – 327 327. We zorgen ervoor dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.
