Welkom bij Bergopwaarts

Je bent welkom bij Bergopwaarts. Aan de balie, aan de telefoon, in de wijk of online, je krijgt hulp waar nodig. Goed contact begint met respect. Je spreekt elkaar netjes aan, houdt je aan afspraken en gaat open met elkaar om. Zo ontstaat een fijne sfeer voor iedereen.

Wat mag je van ons verwachten?

Je ontvangt duidelijke informatie over je woning, huurprijs, onderhoud of wijzigingen. Je gegevens blijven veilig en vertrouwelijk. Aanvragen verwerken we snel. Heb je een klacht? We nemen die serieus en zoeken samen een passende oplossing.

Wat verwachten wij van jou?

Dien je aanvraag op tijd in. Voeg alle benodigde gegevens toe. Geef wijzigingen direct door. Heb je een probleem of voel je je niet goed geholpen? Meld dit bij de medewerker of leidinggevende. Lukt het dan nog niet? Dien een klacht in.

We zorgen samen voor prettig contact. Aan de balie, telefonisch, online of op straat.

Wat we niet accepteren:

  • Agressie, schelden of bedreigen (verbaal, schriftelijk, fysiek of op social media)

  • Beledigingen (verbaal, schriftelijk, fysiek of op social media)

  • Racisme of discriminatie (verbaal, schriftelijk, fysiek of op social media)

  • Wapenbezit

  • Gebruik van alcohol of drugs tijdens contactmomenten

Gedrag zoals hierboven noemen we grensoverschrijdend. Dit kan leiden tot een officiële melding, aangifte bij de politie of, in ernstige gevallen, beëindiging van het huurcontract.

Iedereen verdient een veilige, prettige omgeving. Daar werk jij samen met ons aan.

Klacht indienen