In gesprek met de klant over verbeterpunten

Reageren op woningaanbod via een website is inmiddels ingeburgerd. U kunt ook steeds meer andere zaken digitaal regelen bij Bergopwaarts. Op onze website vindt u informatie en formulieren. Via een formulier stelt u uw vraag en levert u direct de informatie die wij daarbij nodig hebben. U kunt dit doen wanneer het u uitkomt én Bergopwaarts gaat vervolgens snel aan de slag om uw vraag te beantwoorden. Tóch blijven voor de klant soms vragen onbeantwoord. Op welke punten kan het beter?

Onderzoeken

Via onderzoeken vragen we onze klant regelmatig hoe ze onze dienstverlening beoordelen. Deze informatie is nodig om onze manier van werken te kunnen vergelijken met andere woningcorporaties. Natuurlijk gebruiken we de uitkomsten van deze onderzoeken ook om de dienstverlening te verbeteren.

Gezellige avonden

Op 21 en 27 juni hielden medewerkers van verschillende teams van Bergopwaarts klantenpanels met een aantal woningzoekenden en huurders. Tijdens zo’n klantenpanel ontdekken en verzamelen we verbeterpunten op een meer informele manier, samen met de klant. De avonden waren gezellig én leerzaam. We hebben op meerdere onderdelen punten gezien waarmee we aan de slag gaan. Deelnemers bedankt!

Tips zijn altijd welkom

Wilt u ons laten weten wat u van onze dienstverlening vindt? Via www.bergopwaarts.nl/uw-mening kunt u altijd uw tevredenheid én uw tips doorgeven. Uw reactie is van harte welkom.


Dit artikel is onderdeel van de nieuwsbrief van juli 2017. Klik hier om de volledige nieuwsbrief te lezen.