Coronavirus: informatie voor huurders en woningzoekenden

Let op
Wij blijven graag in contact met onze huurders, juist degene die het wat moeilijker hebben. Hiervoor bellen wij actief naar huurders om te vragen hoe het gaat. Helaas bereiken ons berichten dat huurders gebeld worden namens Bergopwaarts waarbij om financiële informatie wordt gevraagd zoals het afgeven van bankrekeningnummers en pincodes. Laat u nooit misleiden tot het geven van financiële informatie. Door wie dan ook. Loopt u tegen problemen aan, vertrouwt u het niet? Bel ons dan.

Uw gezondheid en veiligheid en die van onze medewerkers heeft in deze tijd onze allerhoogste prioriteit. Wij volgen hierbij het advies van het RIVM op.
Dit heeft gevolgen voor onze manier van werken. Op deze pagina vertellen we hier meer over. Deze maatregelen gelden in ieder geval tot 28 april en worden aangepast als de omstandigheden daar om vragen.

Ons kantoor is gesloten

Veel zaken regelt u eenvoudig via onze website. Tijdens openingstijden kunt u ons ook gewoon bellen op (0493) 327 300 of stuur een mail naar mail@bergopwaarts.nl. We doen er alles aan om u zo goed en snel mogelijk te helpen.

We passen onze werkzaamheden aan

Wij volgen het advies van het RIVM om medewerkers zoveel mogelijk thuis te laten werken. Dat betekent dat alle medewerkers, ook degenen zónder griep- of verkoudheidsverschijnselen, zoveel mogelijk vanuit huis werken. 

Verhuren woningen

We adverteren deze week geen woningen. We bekijken per week of we een nieuw woningaanbod plaatsen. Het is dus belangrijk om onze website goed in de gaten te houden. Op het moment dat iemand kandidaat is voor een woning nemen we contact op met de kandidaat en lichten toe hoe we te werk gaan. Veiligheid staat hierbij voorop.

Reparaties met spoed

Heeft u een reparatieverzoek dat niet kan wachten? Geen probleem. Meld het bij ons en we zorgen ervoor dat het opgelost wordt. We zoeken samen naar een oplossing hoe we de spoedreparatie volgens de richtlijnen van het RIVM kunnen uitvoeren. Voor spoedeisende reparatieverzoeken belt u 24 uur per dag, 7 dagen per week naar (0493) 327327

Wat is spoed?

- Centrale toegangsdeuren van complexen die niet open kunnen
- Open delen (ramen, deuren, etc.) die op de begane grond zitten en niet kunnen sluiten
- Geen elektra in huis, dit pas nadat stekkerproef is uitgevoerd
- Grote waterlekkages daar waar de hoofdkraan (tijdelijk) afgesloten moet worden
- Gaslekkages
- Geen warm water (Kemkens Installaties BV 088-5050330.)
- Verstoppingen (van Dijk Rioolservice in Bakel via 0492 552 685)
- Onderhoud plus reparaties van installaties (zoals CV en lift)
- Glasspoedreparaties, (Glas totaal 0800 – 4527234)
- Lekkages die geleidelijk erger worden

Reparaties zonder spoed

Heeft u een reparatieverzoek, maar kan het even wachten? Prima, wacht dan met het melden van uw reparatie.

Aanvragen van sleutelplaatjes

Sleutelplaatjes kunt u aanvragen via onze website. We nemen uw aanvraag in behandeling op het moment dat het kantoor weer open is voor bezoekers.

BergOpBox

U kunt de BergOpBox voorlopig niet lenen.

Betalen huur

Het betalen van de huur kan alleen nog digitaal. Mocht u door de corona maatregelen minder inkomen hebben én moeite hebben/krijgen met het betalen van de huur? Neem dan contact met ons op. We zoeken samen naar een oplossing.

Maatregelen bij bouw- en renovatieprojecten 

Bij bouw- en renovatieprojecten overleggen we met de aannemer en eventueel de bewoners. Zijn bewoners ziek? Dan wordt gekeken of er andere oplossingen zijn. Het kan zijn dat werkzaamheden later worden uitgevoerd.
Wanneer er bij een aannemer onvoldoende medewerkers beschikbaar zijn vanwege ziekte, dan is veiligheid het belangrijkste. Wij beseffen dat dit kan leiden tot enige vertraging van de afspraken of projecten. We vragen hiervoor uw begrip.

Vragen

Heeft u vragen? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op via (0493) 327 300.